Ytterkläder upp till halva priset

Jag tycker det är så himla mysigt när hösten och vintern är på väg, det blir mörkare och lite kyligare ute och jag 
älskar att krypa in i en härlig och gosig kofta och höra regnet utanför.
 
Men med hösten och vintern så blir det ju mycket som måste köpas nytt då barnen växt med raketfart över sommaren och behöver helt nya storlekar.
 
Så när jag satt och kikade runt i alla dessa webbutiker som finns för att hitta allt från regnkläder till viterkläder så 
hittade jag en hel del som reades ut som jag måste dela med mig av :)
 
 
 
Allt detta finns på rea just nu inne hos Jollyroom.

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv Ringström

den rosa hade min dotter älskat!

2015-09-08 @ 22:39:26
URL: http://www.diarior.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0