Det är mycket Haylie just nu

IMG_1371

Inatt kräktes Haylie ner våran säng, redan då började jag bli lite orolig men tänkte att hon kräktes av sin hosta. Samma sak nu imorse när hon kräktes ner hela mig.
Jag hoppades så mycket att det inte ska vara maginfluensa för då är det bara att köra in till Örnsköldsvik och till sjukhuset :(

Men hon kräktes efter att ha druckit mjölk, båda gångerna.
Hon har ätit frukost, en och en halv sån liten yoggi nu och inget har hänt ännu och det var ca 20 minuter sedan hon började äta. Nu leker hon och bråkar med sina syskon om vartannat.

Så nu tänker jag inte ge henne mera mjölk, iaf inte så länge hon har sin hosta.
Det verkar som om hon mår bättre nu iaf och det känns bra, har ingen lust att ligga på sjukhus över nyår direkt.

Lilla älsklingen vad jag önskar att du fick må bra utan massor av sjukdomar nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0